Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - udzielenie kredytu krótkoterminowego
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - udzielenie kredytu krótkoterminowego
Powiat Głubczycki
ul. Kochanowskiego 15
48-100 Głubczyce
……………………………………
[nazwa zamawiającego, adres]
WYKONAWCY
ubiegający się o zamówienie
ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania |
Dotyczy: | postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie Tryb podstawowy bez negocjacji - art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp |
Nazwa zamówienia: | Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 zł na okres 2024 roku |
Numer referencyjny: | OR.272.21.2023 |
Zamawiający, Powiat Głubczycki, działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605), zwanej dalej „ustawą Pzp”, zawiadamia, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp | nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty |
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie na składania ofert na udzielenie terminu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000,00 zł na okres 2024 roku nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający
mgr Piotr Soczyński