Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

I sesja Rady Powiatu w Głubczycach - 07.05.2024 r.

Protokół I sesji Rady Powiatu w Głubczycach

z dnia 7 maja 2024 r.

Obrady, które odbyły się  w Starostwie Powiatowym w Głubczycach, rozpoczęto 2024-05-07 o godz. 13:01:37, a zakończono o godz. 14:39:41 tego samego dnia.

W posiedzeniu wzięło udział 15 członków:

  1. Leszek Bac
  2. Maria Farasiewicz
  3. Bogdan Kulik
  4. Artur Czechowicz
  5. Radosław Gorzko
  6. Benedykt Pospiszyl
  7. Anita Juchno
  8. Piotr Soczyński
  9. Edward Czyszczoń
  10. Tobiasz Gużda
  11. Irena Iglińska
  12. Dariusz Kaśków (radny opuścił obrady w pkt 7) 
  13. Anna Kobierska-Mróz
  14. Maciej Kozina
  15. Mirosław Skoczylas

Głosowanie nad uchwałami odbyło się przez podniesienie ręki ze względu na brak urządzeń elektronicznych, które są w trakcie zakupu.

1. Otwarcie sesji - 13:01:00

Oficjalnego otwarcia obrad I sesji VII kadencji Rady Powiatu dokonał Przewodniczący obrad radny senior pan Benedykt Pospiszyl.

Przywitał radnych powiatowych oraz wszystkich przybyłych na sesję. Następnie poinformował, że zgodnie z Postanowieniem Komisarza Wyborczego w Opolu II porządek obrad wygląda następująco:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
  3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.
  4. Stwierdzenie kworum.
  5. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
  6. Wybór Przewodniczącego Rady.
  7. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady.
  8. Zakończenie obrad I sesji Rady.

2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze - 13:02:00

Przewodniczący Powiatowej Komisji Wyborczej w Głubczycach pan Jan Dzikowski wręczył zaświadczenia o wyborze na radnego 15 osobom. Pan Jerzy Naszkiewicz i pan Bartosz Rudziński byli nieobecni na sesji. Przewodniczący Dzikowski odczytując alfabetycznie nazwiska radnych wręczał zaświadczenia oraz gratulował wyboru na radnego powiatu. 

3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych - 13:10:00

Przewodniczący obrad – radny senior Benedykt Pospiszyl odczytał tekst ślubowania i każdy radny uczestniczący w obradach sesji powiedział „ślubuję tak mi dopomóż Bóg”. Wszyscy radni uczestniczący w posiedzeniu sesji zostali zaprzysiężeni na radnych.

4. Stwierdzenie kworum - 13:12:00

Przewodniczący obrad radny senior Benedykt Pospiszyl poinformował, że ustawowy skład rady wynosi 17 radnych, w posiedzeniu uczestniczy 15 radnych, wobec czego stwierdził prawomocność obrad.

5. Wybór Komisji Skrutacyjnej - 13:13:00

Powołanie Komisji Skrutacyjnej do wyboru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu.

Pan Bogdan Kulik zgłosił radnego Edwarda Czyszczonia, który wyraził zgodę.
Pan Leszek Bac zgłosił radnego Tobiasza Gużdę, który wyraził zgodę.
Pan Bogdan Kulik zgłosił radną Irenę Iglińską, która wyraziła zgodę.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący obrad radny senior Benedykt Pospiszyl poddał pod głosowanie proponowany skład Komisji Skrutacyjnej.

Wyniki imienne:

  • ZA (14):
    Bogdan Kulik, Mirosław Skoczylas, Radosław Gorzko, Anita Juchno, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Dariusz Kaśków, Maria Farasiewicz, Leszek Bac, Tobiasz Gużda, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński
  • PRZECIW (0)
  • WSTRZYMUJE SIĘ (1): Edward Czyszczoń
  • BRAK GŁOSU (0)

W wyniku głosowania w skład Komisji Skrutacyjnej weszli radni: Edward Czyszczoń, Tobiasz Gużda i Irena Iglińska.

Przewodniczący obrad radny senior Benedykt Pospiszyl poprosił Komisję Skrutacyjną o ukonstytuowanie się.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej przedstawił z funkcji jej członków:

  1. Tobiasz Gużda – Przewodniczący
  2. Irena Iglińska – Sekretarz
  3. Edward Czyszczoń – Członek

6. Wybór Przewodniczącego Rady - 13:18:00

Radny Piotr Soczyński zgłosił kandydaturę radnego Radosława Gorzko i dokonał jego krótkiej prezentacji. Kandydat wyraził zgodę.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący obrad radny senior Benedykt Pospiszyl poprosił Komisję Skrutacyjną o przygotowanie kart do głosowania na Przewodniczącego Rady.

Następnie poinformował, że zgodnie z ustawą o samorządzie powiatowym głosowanie będzie tajne i odbywać się będzie przy urnie.

Komisja Skrutacyjna przeprowadziła tajne głosowanie.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej przedstawił zasady głosowania. Radni otrzymali karty do głosowania, dokonywali skreśleń na kartach, które następnie wrzucali do urny wyborczej odczytywani alfabetycznie przez Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej.

Przerwa od 13.28 do 13.35 

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej ogłosił wyniki głosowania.

Na pełnienie funkcji Przewodniczącego Rady Powiatu została zgłoszona jedna kandydatura radnego Radosława Gorzko.

W wyniku przeprowadzonego głosowania tajnego Komisja stwierdziła, że w głosowaniu udział wzięło 15 radnych, głosów ważnych oddano 15, nieważnych oddano 0. Bezwzględna liczba głosów niezbędna do dokonania wyboru wynosi 8.

Kandydat Radosław Gorzko otrzymał następującą ilość głosów:

tak - 13, nie - 0, wstrzymało się - 2.

W wyniku głosowania tajnego Przewodniczącym Rady Powiatu został wybrany pan Radosław Gorzko.

Przewodniczący obrad radny senior Benedykt Pospiszyl odczytał tekst Uchwały Nr I/1/2024 Rady Powiatu w Głubczycach z dnia 7 maja 2024 r. i pogratulował radnemu Radosławowi Gorzko wyboru na Przewodniczącego Rady.

Dalszą część obrad poprowadził Przewodniczący Rady Radosław Gorzko, który podziękował za wybór na tę funkcję.

7. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady - 13:39:00

Przewodniczący Rady Radosław Gorzko zgłosił kandydaturę radnej Marii Farasiewicz i dokonał jej krótkiej prezentacji.

Kandydatka wyraziła zgodę.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady zawnioskował, aby wybrana już Komisja Skrutacyjna przygotowała głosowanie na Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu.

Komisja Skrutacyjna przeprowadziła tajne głosowanie.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej przedstawił zasady głosowania. Radni otrzymali karty do głosowania, dokonywali skreśleń na kartach, które następnie wrzucali do urny wyborczej odczytywani alfabetycznie przez Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej.

Obrady opuścił radny Dariusz Kaśków o godz. 13.47.

Przerwa od.13.48 do 13.52 

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej ogłosił wyniki głosowania.

Na pełnienie funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu w Głubczycach została zgłoszona jedna kandydatura radnej Marii Farasiewicz.

W wyniku przeprowadzonego głosowania tajnego Komisja stwierdziła, że w głosowaniu udział wzięło 15 radnych, głosów ważnych oddano 15, nieważnych oddano 0. Bezwzględna liczba głosów niezbędna do dokonania wyboru wynosi 8.

Kandydatka Maria Farasiewicz otrzymała następującą ilość głosów:

tak - 13, nie - 2, wstrzymało się - 0.

W wyniku głosowania tajnego Wiceprzewodniczącym Rady Powiatu została wybrana pani Maria Farasiewicz, która podziękowała za wybór na tę funkcję.

Przewodniczący Rady odczytał treść Uchwały Nr I/2/2024 Rady Powiatu w Głubczycach z dnia 7 maja 2024 r.

Następnie Przewodniczący Gorzko zawnioskował o rozszerzenie porządku obrad sesji o punkt:

Podjęcie uchwał w sprawach:

a) powołania Komisji Rewizyjnej,

b) zmiany Uchwały Nr II/22/2018 Rady Powiatu w Głubczycach z dnia 13 grudnia 2018r w sprawie uchwalenia Statutu Powiatu Głubczyckiego,

c) wyrażenia zgody na przystąpienie do partnerstwa w celu realizacji projektu pn. „Wzrost mobilności na obszarze Subregionu Południowego” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027,

d) zmian w budżecie powiatu głubczyckiego na 2024 rok.

Przewodniczący Rady uzasadnił rozszerzenie porządku obrad o uchwałę z ppkt. a. Następnie poinformował, że wnioskodawcą rozszerzenia sesji o uchwały z ppkt b, c ,d jest Zarząd Powiatu. 

Wniosek o rozszerzenie został poddany pod głosowanie:

Wyniki imienne:

  • ZA (14):
    Bogdan Kulik, Mirosław Skoczylas, Radosław Gorzko, Anita Juchno, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Maria Farasiewicz, Leszek Bac, Tobiasz Gużda, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński, Edward Czyszczoń
  • PRZECIW (0)
  • WSTRZYMUJE SIĘ (0)
  • BRAK GŁOSU (0)

W wyniku głosowania porządek obrad został jednogłośnie rozszerzony.

Przewodniczący ogłosił przerwę techniczną.

Przerwa od godz. 13.56 do godz. 14.04

8. Podjęcie uchwał w sprawach: - 14:04:00

a) powołania Komisji Rewizyjnej - 14:04:00

Przewodniczący Rady Radosław Gorzko przedstawił zasady głosowania i poprosił o zgłaszanie kandydatur na Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

Pan Leszek Bac zgłosił radną Anitę Juchno, która nie wyraziła zgody.
Pani Anita Juchno zgłosiła radnego Leszka Baca, który wyraził zgodę.
Starosta Piotr Soczyński zgłosił radnego Mirosława Skoczylasa, który wyraził zgodę.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie kandydatury na Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej:

- radnego Leszka Baca. Wynik głosowania: za – 2 (Anita Juchno, Tobiasz Gużda)

- radnego Mirosława Skoczylasa. Wynik głosowania: za – 11 (Bogdan Kulik, Radosław Gorzko, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Maria Farasiewicz, Mirosław Skoczylas, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński, Edward Czyszczoń)

Radny Leszek Bac nie brał udziału w głosowaniu.

W wyniku przeprowadzonego głosowania na Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej został wybrany pan Mirosław Skoczylas.

Przewodniczący Rady Radosław Gorzko poprosił o zgłaszanie kandydatur na Zastępcę Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

Pan Mirosław Skoczylas zgłosił radnego Macieja Kozinę, który wyraził zgodę.
Pan Tobiasz Gużda zgłosił radnego Leszka Baca, który wyraził zgodę.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie kandydatury na Zastępcę Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej:

- radnego Macieja Koziny. Wynik głosowania: za – 11 (Bogdan Kulik, Radosław Gorzko, Benedykt Pospiszyl, Mirosław Skoczylas, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Maria Farasiewicz, Maciej Kozina, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński, Edward Czyszczoń)

- radnego Leszka Baca. Wynik głosowania: za – 2 (Anita Juchno, Tobiasz Gużda)

Radny Leszek Bac nie brał udziału w głosowaniu.

W wyniku przeprowadzonego głosowania na Zastępcę Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej został wybrany pan Maciej Kozina.

Przewodniczący Rady Radosław Gorzko poprosił o zgłaszanie kandydatur na Sekretarza Komisji Rewizyjnej.

Pan Artur Czechowicz zgłosił radnego Edwarda Czyszczonia, który wyraził zgodę.

Pan Leszek Bac zgłosił radnego Tobiasza Gużdę, który wyraził zgodę.

Pan Mirosław Skoczylas zgłosił radną Irenę Iglińską, która wyraziła zgodę.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie kandydatury na Sekretarza Komisji Rewizyjnej.

- radnego Edwarda Czyszczonia. Wynik głosowania: za – 8 (Bogdan Kulik, Radosław Gorzko, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Maria Farasiewicz, Anna Kobierska-Mróz)

- radnego Tobiasza Gużdy. Wynik głosowania: za – 2 (Anita Juchno, Leszek Bac)

- radnej Ireny Iglińskiej. Wynik głosowania: za – 2 (Piotr Soczyński, Mirosław Skoczylas)

Radny Tobiasz Gużda nie brał udziału w głosowaniu.

W wyniku przeprowadzonego głosowania na Sekretarza Komisji Rewizyjnej został wybrany pan Edward Czyszczoń.

Przewodniczący Rady Radosław Gorzko poprosił o zgłaszanie kandydatur na Członka Komisji Rewizyjnej.

Pan Benedykt Pospiszyl zgłosił radną Irenę Iglińską, która wyraziła zgodę.

Pan Radosław Gorzko zgłosił radnego Leszka Baca, który nie wyraził zgody.

Pan Radosław Gorzko zgłosił radnego Tobiasza Gużdę, który nie wyraził zgody.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie kandydaturę radnej Ireny Iglińskiej na Członka Komisji Rewizyjnej. 

Wyniki imienne:

  • ZA (11):
    Bogdan Kulik, Mirosław Skoczylas, Radosław Gorzko, Anita Juchno, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Maria Farasiewicz, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński, Edward Czyszczoń
  • PRZECIW (0)
  • WSTRZYMUJE SIĘ (2): Leszek Bac, Tobiasz Gużda,
  • BRAK GŁOSU (1): Irena Iglińska

W wyniku przeprowadzonego głosowania na Członka Komisji Rewizyjnej została wybrana pani Irena Iglińska.

Przewodniczący Rady odczytał treść Uchwały Nr I/3/2024 Rady Powiatu w Głubczycach z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej w składzie:

1. Mirosław Skoczylas - Przewodniczący, 
2. Maciej Kozina - Zastępca Przewodniczącego,
3. Edward Czyszczoń - Sekretarz,
4. Irena Iglińska - Członek.

b. zmiany Uchwały Nr II/22/2018 Rady Powiatu w Głubczycach z dnia 13 grudnia 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Powiatu Głubczyckiego - 14:17:00

Projekt uchwały zreferował Starosta Piotr Soczyński.

Radna Anita Juchno stwierdziła, że Pan Przewodniczący Rady podczas sesji wspomniał o tym, że chciałby dokonać zmian w Statucie, m.in. polegających na tym, żeby interpelacje i zapytania zadawane były w formie pisemnej, ale radni nie spodziewali się takiej zmiany w Statucie. Radna zapytała czym jest podyktowane wprowadzenie możliwości nowemu Zarządowi zawierania czy nawiązania stosunku pracy? Przez tyle lat Zarząd funkcjonował bez dodatkowego etatu. Wiąże się to również z dodatkowymi środkami, o których notorycznie na tej sali mówi się, że jest ich brak. Radna zadała pytanie czy są jakiekolwiek okoliczności, które bardzo mocno uzasadniają tę decyzję za wyjątkiem zmian czy ruchów kadrowych? Radna podkreśliła, że podczas pierwszej sesji nowej Rady nie będzie wybierany nowy Zarząd, a już wprowadzane są zmiany w Statucie. Radna zaproponowała, aby to nowy Zarząd zdecydował o takich zmianach.

Przewodniczący Radosław Gorzko stwierdził, że zapisy odnośnie interpelacji i zapytań radnych już są w Regulaminie obrad Rady Powiatu, ale nikt ich nie przestrzegał i chodzi o to, żeby były one w miarę możliwości przestrzegane.

Starosta Piotr Soczyński przedstawił konieczność zmiany pod kątem prawnym. Decyzja w sprawie zmiany zapisu w Statucie, która zostanie podjęta na I sesji będzie wchodziła w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego. Zatem na następnej sesji, kiedy będzie powoływany nowy Zarząd, nie byłoby możliwości zmiany Statutu w tym zakresie. Podjęcie uchwały na I sesji daje możliwość powołania na kolejnej sesji członka Zarządu, z którym będzie nawiązany stosunek pracy. Przez dwie kadencje w naszym powiecie zastosowane było takie rozwiązanie. W chwili obecnej nie decydujemy o tym, czy to rozwiązanie wejdzie w życie, natomiast podjęcie uchwały daje możliwość, aby takie decyzje mogły zapadać na następnej sesji. Starosta dodał, że w obecnej kadencji będą znaczne środki z Krajowego Planu Odbudowy, jak również możliwości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, do składania projektów konkursowych, nie tylko tych inwestycyjnych, ale również projektów miękkich, których do tej pory było bardzo mało w naszym powiecie. Zdaniem Starosty na ten kierunek i na ten strumień finansowania trzeba się mocniej nastawić.

Radny Leszek Bac zadał pytanie Pani Skarbnik ile będzie kosztował budżet w ciągu 5 lat etatowy członek Zarządu?

Pani Skarbnik odpowiedziała, że nie zna jeszcze wartości wynagrodzenia etatowego członka Zarządu, więc trudno jej podać konkretną kwotę. To zależy od decyzji Radnych czy przyjmą takie rozwiązanie, czy będzie tak, jak jest do tej pory.

Radny Leszek Bac stwierdził, że po fakcie będzie już za późno na wyliczenia.

Pani Skarbnik zapewniła, że jeżeli Radni podejmą decyzję w sprawie zatrudnienia etatowego członka Zarządu, to ona zrobi wszystko, żeby w budżecie zabezpieczyć środki na takie wynagrodzenie.

Wicestarosta Artur Czechowicz zadał pytanie ile może kosztować powiat, nie dając sobie takiej możliwości? Wicestarosta podkreślił, że Zarząd czeka ogrom pracy i mnóstwo nowych rzeczy, których dotąd nie było.

Radny Leszek Bac stwierdził, że do tej pory Zarząd dawał sobie radę i nikt nikogo nie zmusza być w składzie Zarządu.

Radny Benedykt Pospiszyl przypomniał, że w obecnej chwili podejmowany jest tylko akt prawny, który może być niewykonany, ale daje on możliwość zatrudnienia ewentualnie etatowego członka Zarządu. Zdaniem radnego na chwilę obecną dyskusja o tym, jaka będzie jego wypłata jest bezpodstawna.

Radna Anita Juchno stwierdziła, że podjęcie uchwały jest jednoznaczne z utworzeniem nowego etatu, ponieważ taki zapis w Statucie to furtka na nowy etat. Ile będzie on kosztował, pewnie się wszyscy dowiedzą w niedługiej przyszłości. Jeżeli rzeczywiście jest perspektywa przed Powiatem, że tych milionów będzie aż tak dużo do wydania i będziemy bić rekordy, to pozostaje tylko pogratulować. Radna wyraziła nadzieję, że to nie będzie 30 milionów, ale 130 milionów i wtedy rzeczywiście jest zasadność tego etatu. Niemniej jednak zdaniem radnej nie powinno się takich zmian wprowadzać na I sesji Rady Powiatu, na której nie jest wybierany nowy Zarząd i można było z tym zaczekać.

Uchwała w sprawie zmiany Uchwały Nr II/22/2018 Rady Powiatu w Głubczycach z dnia 13 grudnia 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Powiatu Głubczyckiego 

Wyniki imienne:

  • ZA (11):
    Bogdan Kulik, Mirosław Skoczylas, Radosław Gorzko, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Maria Farasiewicz, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński, Edward Czyszczoń
  • PRZECIW (3): Anita Juchno, Leszek Bac, Tobiasz Gużda,
  • WSTRZYMUJE SIĘ (0)
  • BRAK GŁOSU (0)

W wyniku głosowania Rada Powiatu większością głosów podjęła Uchwałę Nr I/4/2024 z dnia 7 maja 2024 r.

Przewodniczący Rady poinformował, że głosowanie nad uchwałami odbywa się poprzez podniesienie ręki ze względu na brak urządzeń elektronicznych, które są w trakcie zakupu.

c. wyrażenia zgody na przystąpienie do partnerstwa w celu realizacji projektu pn. „Wzrost mobilności na obszarze Subregionu Południowego” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 - 14:28:00

Projekt uchwały zreferował Starosta Piotr Soczyński.

Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do partnerstwa w celu realizacji projektu pn. „Wzrost mobilności na obszarze Subregionu Południowego” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 

Wyniki imienne:

  • ZA (14):
    Bogdan Kulik, Mirosław Skoczylas, Radosław Gorzko, Anita Juchno, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Maria Farasiewicz, Leszek Bac, Tobiasz Gużda, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński, Edward Czyszczoń
  • PRZECIW (0)
  • WSTRZYMUJE SIĘ (0)
  • BRAK GŁOSU (0)

W wyniku głosowania Rada Powiatu jednogłośnie podjęła Uchwałę Nr I/5/2024 z dnia 7 maja 2024 r.

d. zmian w budżecie powiatu głubczyckiego na 2024 rok - 14:30:00

Projekt uchwały zreferowała Skarbnik Powiatu Anna Kasperek-Pindur.

Radny Leszek Bac poprosił o uwzględnienie w dokumentacji projektowej zadania „Przebudowa drogi 1244 Gałuszowice-Zawiszyce” pociągnięcia kanału technologicznego, tak aby była możliwość w przyszłości zainstalowania lamp.

Uchwała w sprawie zmian w budżecie powiatu głubczyckiego na 2024 rok

Wyniki imienne:

  • ZA (14):
    Bogdan Kulik, Mirosław Skoczylas, Radosław Gorzko, Anita Juchno, Benedykt Pospiszyl, Maciej Kozina, Artur Czechowicz, Irena Iglińska, Maria Farasiewicz, Leszek Bac, Tobiasz Gużda, Anna Kobierska-Mróz, Piotr Soczyński, Edward Czyszczoń
  • PRZECIW (0)
  • WSTRZYMUJE SIĘ (0)
  • BRAK GŁOSU (0)

W wyniku głosowania Rada Powiatu jednogłośnie podjęła Uchwałę Nr I/6/2024 z dnia 7 maja 2024 r.

9. Zakończenie obrad I sesji Rady. - 14:34:00

Przewodniczący Radosław Gorzko pogratulował wszystkim radnym wyboru i otrzymania tej zaszczytnej funkcji bycia radnym powiatu głubczyckiego.